Siirry pääsisältöön

Arvosta asiakastyötä

Tutkitusti 58 prosenttia kuluttajista on valmis maksamaan enemmän yrityksille, jotka tarjoavat erinomaista asiakaspalvelua. Asiakkaiden aikakaudella menestyvien organisaatioiden ydinosaaminen koostuu siitä, että kyetään tuottamaan asiakkaille myönteisiä kokemuksia ja ylittämään heidän odotuksensa. Kuka tai ketkä ovat silloin avainroolissa asiakkaan näkökulmasta? Asiakastyötä tekevät…

Lue lisää

Ole edelläkävijä ja tulevaisuuden rakentaja

Tulevaisuuden maailmassa harvoin toimivat vanhat ajatusmallit ja työkalut. Toimintaympäristö muuttuu yhä kiihkeämmin, on yhä kansainvälisempää ja moniulotteisesti verkottuneempaa. Tulevaisuuden maailmassa sidosryhmiltä ja eri toimijoilta edellytetään entistä tiiviimpää yhteistyötä kaikilla yhteiskunnan tasoilla. Tulevaisuuden maailma haastaa johtamisen ja johtajuuden. Tulevaisuuden maailma janoaa…

Lue lisää
Back To Top
×