Siirry pääsisältöön

Back to basics

En halua kuulostaa saarnaajalta enkä paasata, mutta hyvät ihmiset, yrityspäättäjät, päälliköt ja esimiehet. Työntekijät. Eli kaikki te, jotka mietitte siellä omissa yrityksissänne asiakaskokemuksen kehittämistä, älkää kadottako yrityksenne missiota missään välissä mielestänne. Mitä varten te olette olemassa? Miksi asiakas on valmis…

Lue lisää

Arvosta asiakastyötä

Tutkitusti 58 prosenttia kuluttajista on valmis maksamaan enemmän yrityksille, jotka tarjoavat erinomaista asiakaspalvelua. Asiakkaiden aikakaudella menestyvien organisaatioiden ydinosaaminen koostuu siitä, että kyetään tuottamaan asiakkaille myönteisiä kokemuksia ja ylittämään heidän odotuksensa. Kuka tai ketkä ovat silloin avainroolissa asiakkaan näkökulmasta? Asiakastyötä tekevät…

Lue lisää
Back To Top
×