Siirry pääsisältöön

Back to basics

En halua kuulostaa saarnaajalta enkä paasata, mutta hyvät ihmiset, yrityspäättäjät, päälliköt ja esimiehet. Työntekijät. Eli kaikki te, jotka mietitte siellä omissa yrityksissänne asiakaskokemuksen kehittämistä, älkää kadottako yrityksenne missiota missään välissä mielestänne. Mitä varten te olette olemassa? Miksi asiakas on valmis…

Lue lisää

Arvosta asiakastyötä

Tutkitusti 58 prosenttia kuluttajista on valmis maksamaan enemmän yrityksille, jotka tarjoavat erinomaista asiakaspalvelua. Asiakkaiden aikakaudella menestyvien organisaatioiden ydinosaaminen koostuu siitä, että kyetään tuottamaan asiakkaille myönteisiä kokemuksia ja ylittämään heidän odotuksensa. Kuka tai ketkä ovat silloin avainroolissa asiakkaan näkökulmasta? Asiakastyötä tekevät…

Lue lisää

Tiedätkö tiedosta?

Viime vuosina olen kouluttanut ja sparrannut runsaasti tiedosta, tiedonhallinnasta ja GDPR:stä. Näkökulmat ovat vaihtuneet toiminnan kehittämisestä prosessien tehostamiseen - ja tietysti teknologiaan. Tiedonhallinnosta herää monia kysymyksiä, joista tavallisempia ovat turvallinen tiedonhallinta ja tietosuoja. Mutta tiedätkö sinä organisaatiosi osalta missä dataa on,…

Lue lisää

Maailman paras pomo?

”Miten meillä olikaan tapana tehdä tämä?” kysäisi työpaikassa kauan työskennellyt työntekijä minulta, ensimmäisen esimiespestini toisena työpäivänä. Siinä vaiheessa työntekijä kaiketi uskoi, että johtajassa asuu ylimaallinen viisaus. Toki hän huomasi varsin nopeasti, ettei näin ollut. Meinasinpa kompastua tähän harhaluuloon itsekin. Esimieheen…

Lue lisää

Aikamatkalla

Kiihkeästi tulevaisuuteen kurkottajana vietän enemmän aikaa huomisen mahdollisuuksissa kuin menneiden muisteloissa. Haluan olla mukana tarinassa, jossa meillä on mahdollisuus kehittää työelämää niin, että tekoäly vapauttaa ihmisen niihin merkityksellisiin töihin ja kohtaamisiin, joissa ihminen on paras. Pystyn kyllä hahmottamaan aikamme uhkia,…

Lue lisää

Työn ilo näkyy kauas

Miksi pörssiyhtiön pitäisi puhua tunteista? Tunteet vaikuttavat työelämässä, halusimmepa tai emme. Niin kauan kuin organisaatiossa kielletään tunteiden vaikutus sen liiketoimintaan, ne vaikuttavat ja ohjaavat tiedostamattomasti eikä organisaatio pysty vaikuttamaan niihin. Tiedostamalla tunteiden merkityksen ja toimintalogiikan pystymme hyödyntämään niitä organisaation parhaaksi.…

Lue lisää
Back To Top
×