Siirry pääsisältöön
  • Haasteelliset asiakaspalvelutilanteet

    Miten toimia haastavissa asiakaspalvelutilanteissa? Valtaosa asiakaspalvelun ongelmista voi olla itse rakennettuja tai syy voi löytyä toimintatavassa. Ongelmatilanteet usein koetaan henkilökemiana, vai onko? Koulutus antaa asiakaspalvelussa toimiville eväitä pohtia itseään ja omia ajattelu- ja toimintamallejaan, suoraan ja kaunistelematta. Tarkoituksena myös avata esimiehille ja kehittämiseen osallistuville asiakaspalvelun merkitystä. Ajattelun ja asenteen laatu sekä sosiaaliset taidot ratkaisevat lopputuloksen.…

  • Kyberturvallisuus energia-alalla

    Yrityksessä kyberturvallisuudessa tunnistetaan, ehkäistään ja varaudutaan järjestelmien ja palveluiden häiriöiden vaikutuksiin. Kyberturvallisuusajattelussa yhdistyy tietoturvallisuuden, jatkuvuuden hallinnan ja kriisivarautumisen ajattelua. Datan menettäminen tai vuotaminen on kaikki kaikessa ja herättää kysymyksiä Yrityksen kriittisissä toiminnoissa esimerkiksi energiatuotannossa olemme riippuvaisia tietojärjestelmistä ja verkoista. Näitä toimintoja tukeviin järjestelmiin ja verkkoihin kohdistuvien häiriöiden syy voi olla tietoturvassa, kuten haittaohjelmissa tai ongelmallisissa…

  • Saavutettavuusdirektiivi energiapalvelujen ja sähköyhtiöiden näkökulmasta

    Euroopan unionin direktiivi julkisen sektorin verkkopalveluiden saavutettavuudesta tuli voimaan 23.9.2018, ja 23.9.2019 uusien julkisten verkkosivujen on oltava saavutettavia. Mitä tämä direktiivi määrää käytännössä? Julkisen sektorin verkkosivujen ja mobiilipalvelujen tulee olla saavutettavia. EU-jäsenvaltioissa lainsäädännön soveltaminen ulottuu myös esimerkiksi sähköyhtiöihin, liikenne- ja postipalveluihin, pankkeihin ja vakuutusyhtiöihin. Saavutettavuusvaatimukset koskee myös vahvan sähköisen tunnistuspalvelujen tarjoajien tunnistamiseen liittyvät digitaaliset palveluita…

  • Tiedonhallintalain perusteiden merkitys energiateollisuudessa

    Tiedonhallintalaissa säädetään mm. tiedon elinkaaren hallinnasta päätöksenteossa ja palvelujen tuotannossa. Tiedonhallinnalla tarkoitetaan myös suunnittelua ja kuvausta, Tiedonhallinnassa on velvollisuus myös ottaa huomioon tietoturvallisuuden vaatimukset. Hyvä tiedonhallinta pyrkii edistämään sujuvampaa tietojenvaihtoa esim. energia-teollisuudessa ja julkisella sektorilla. Uudella tiedonhallintalailla pyritään purkamaan myös päällekkäistä sääntelyä tietojen sähköisestä luovuttamisesta ja tiedonsaannista. Tiedonhallinta on organisaation hankkiman, tuottaman, käyttämän ja säilyttämän…

  • Uusi tietosuojalainsäädäntö käytännössä asentajille

    Asentajat ja tuotantohenkilöt törmäävät henkilötietoihin päivittäisessä työssään. Missä näin tapahtuu? EU:n uusi tietosuoja-asetus tuli voimaan 25.5.2018 ja kansallinen tietosuojalaki 1.1.2019. Uusi laki koskee kaikki mm yrityksiä ja henkilötiedon käsittelijöitä. Kenelle Asentajat ja tuotantohenkilöt Hinta Kesto 1 pv ryhmälle (1 pv 1200 € pv / 0,5 pv 800 €) + hintoihin lisätään mahdollisesti matkakulut Sisältö Johdanto…

  • Uusi tietosuojalainsäädäntö käytännössä hallinnolle ja asiakaspalvelulle

    Yrityksen hallinto ja asiakaspalvelu käsittelee henkilötietoa. EU:n uusi tietosuoja-asetus tuli voimaan 25.5.2018 ja kansallinen tietosuojalaki 1.1.2019. Uusi laki koskee kaikki mm yrityksiä, rekisterinpitäjiä ja henkilötiedon käsittelijöitä. Kenelle Toimihenkilöt, myynti, asiakaspalvelu Hinta Kesto 1 pv ryhmälle (1 pv 1200 € pv / 0,5 pv 800 €) + hintoihin lisätään mahdollisesti matkakulut Sisältö Johdanto uuteen tietosuojalainsäädäntöön Mitä uusi…

  • Onnellisuuden ja hyvinvoinnin edistäminen

    Helsinki
    450,00 

    Nykyisin tarjolla on valtavasti onnellisuuden, hyvinvoinnin ja hyvän elämän ohjeita. Kun katsoo esimerkiksi Amazon comin kirjatarjontaa, onnellisuutta käsittelevien kirjojen määrä ylittää 100 000. Suuri osa ohjeista tuntuu järkeviltä ja perustuu ikivanhoihin ohjeisiin, mutta ovatko nuo ohjeet yhä järkeviä ja voiko niiden hyödyllisyyttä osoittaa tutkimusten avulla? Onnellisuusohjelmia on todellakin alettu tutkia ja tarjolla on paljon kiinnostavaa…

  • Hootsuite haltuun (Social Media Management)

    Helsinki
    450,00 

    Hootsuite on sosiaalisen median (some) hallinnan kuningas – kun sinä tai organisaatiosi tuottaa, seuraa ja analysoi some-sisältöä. Yli 80% Fortune 1000 yhtiöstä käyttää tuotetta. Hallitse, ajasta ja analysoi sosiaalisen median kanavia. Kaikki some samassa alustassa. Reaaliaikaisesti yhdessä työkalussa. Hootsuite on johtava sosiaalisen median työkalu, jolla voi hallita kaikkia tärkeimpiä sosiaalisen median kanavia. Kenelle Tämä koulutus sopii kaikille organisaation…

  • Motivaatiotietous hyvinvoinnissa (1/2 pv)

    Helsinki
    340,00 

    Käytätkö vahvuuksiasi työelämässä? Mikä tuo energiaasi ja mikä vie sitä? Kuinka hyödyntää motivaatioprofiilia henkilökohtaisessa elämässä ja työelämässä? Käytänkö aikaani asioihin, jotka ovat minulle oikeasti tärkeitä? Valmennuksessa opit karsimaan arjen energiavarkaita ja luomaan lisää aikaa asioille, jotka tuovat eniten merkitystä ja iloa. Pääset selkeämmin tavoitteisiisi. Kenelle Koulutus on suunnattu omia työelämän vahvuuksia ja ajanhallinnan tehokkuutta hakeville organisaation…

  • Jäähyväiset kiireelle – virikkeellinen Kiireenkesytys® työpaja

    Helsinki
    450,00 

    Koko päivän tiivis workshop, joka tarjoaa uusia näköaloja kiireilmiön selättämiseen, eväitä henkilökohtaiseen kiireen kesyttämiseen ja jatkojalostettavaa oman työyhteisön arkeen. Kenelle Esimiehille, henkilöstön kehittäjille ja asiantuntijatyötä tekeville. SISÄLTÖ Miksi meillä on kiire ja mitä sille voi tehdä? yksilön keinoja kiireestä selviämiseen yhdessä kehittämisen haasteita ja mahdollisuuksia erilaiset rytmit ja häiriötön aika Kiireen kokemus vuorovaikutus- ja itsearviointitaitojen…

  • Kiireenkesytys® opaskoulutus lähiesimiehille (2 päivää)

    Helsinki
    890,00 

    Haluatko esimiehenä ohjata työhteisöäsi parempaan ajanhallintaan? Kahden päivän koulutus tarjoaa eväitä oppaana toimimiseen vertauskuvallisen Kiireenkesyttäjien talon eri teemojen äärellä. Inspiroivien menetelmien avulla voi kehittää omia työtapojaan ja aktivoida työyhteisöä tai asiakkaita tekemään yhdessä ajankohtaisia hyvän työelämän valintoja. Kenelle Kaikille esimies- ja johtamistehtävissä toimiville työyhteisön jäsenille. SISÄLTÖ 2 päivää + henkilökohtainen ohjaus verkossa Kiireenkesytys® opas Opi tunnistamaan yhteisön ja…

  • Kiireenkesyttäjien luovuustreffit (1/2 pv)

    Helsinki
    340,00 

    Opi kiirehtijästä kiireenkesyttäjäksi! Puolen päivän koulutuksessa käymme läpi keinoja millä saat elämän tasapainoon, ja pystyt vastaamaan arjen kiirehaasteisiin. Kenelle Kaikille tieto-, hoito- ja luovan työn tekijöille, joita hoppu ahdistaa. SISÄLTÖ Kiirehtijästä kiireenkesyttäjäksi. Tunnista erilaisten tyylien haasteet. Sijoituksia hyvän elämän tasapainoon. Ajankohtaisia valintoja ja mikroaskelten käynnistystä. Hyvien ideoiden markkinoilta keräät henkilökohtaisia eväitä arjen kiirehaasteisiin. Tosiroolicocktails. Vahvuuksia…

Back To Top
×