-
Myynnin kolmio
Kenelle? Myynnin johdolle ja myyjille osaamistasosta riippumatta. Koulutuksen aikana osallistujat perehdytetään ymmärtämään myynnin eri osatekijät lähtien tuote- ja markkinatuntemuksesta henkilökohtaiseen osaamiseen ja taitoihin. Lisäksi käydään läpi yleisimmät myyntimallit ja järjestelmien (CRM) käyttö myynnin ja markkinoinnin tukena. Lisäksi opiskelijoiden käytössä on e-oppimisympäristö 1 kuukauden ajan koulutuksesta. Myynnin käsikirjan ja e-oppimisympäristön käytöllä varmistetaan se, että erilaiset oppijat…
-
Brändin rakentaminen
Miksi? Brändi on suurin ostopäätökseen vaikuttava tekijä. Myös silloin, kun ostopäätöstä ei synny. Kilpailijat rakentavat joka tapauksessa omaa brändiään – brändi on pakko määritellä menestyäkseen. Mitä sisältää? Käyn läpi käsitettä ja rakentamista kokonaisvaltaisen Brändi määrittely™ -työkalun avulla. Työkalulla on määritelty niin b2b, b2c –brändejä kuin maakuntakin. Pienyrityksistä pörssiyhtiöön. Suomen paras työkalu, jolla varmistetaan että sisäinen…
-
Markkinoinnin, myynnin ja viestinnän integraatio
Miksi? Olemme maailman koulutetuin kansa. Yrityksissä on valtavasti erilaista osaamista: taktista, teknistä, tiedollista, taidollista. Silti toimimme edelleen siiloissa, joissa funktioilla on usein erilliset tavoitteet. Yhteispelin edistäminen edellyttää ajattelun muutosta – ja uutta toimintakulttuuria. Mitä sisältää? Integraatio Kick-Off ™auttaa näkemään, mitä integraatio on yrityksen/organisaation oman toiminnan kannalta. Se herättää kehitysajatuksia ja näkemyksiä oman toiminnan kehittämisestä. Kenelle?…
-
Strateginen markkinointiosaaminen
Miksi? Menestyskeissien yhteydessä puhutaan usein hyvästä liiketoimintaosaamisesta. Siitä, että onnistuminen perustui oivalliseen liiketoimintaosaamiseen. Mutta tarkemmin ajateltuna: mitä se ”hyvä liiketoimintaosaaminen” puolestaan sitten on? Modernissa markkinalähtöisessä ja asiakaskeskeisessä ympäristössä se tarkoittaa strategista markkinointiosaamista. Menestys ei synny siitä, että tuntee omat tuotteensa, vaan siitä, että löytää arvon, joka tuo arvoa asiakkaan tekemisiin. Tavalla, joka ei ole kopioitavissa…
-
Blogivaikuttaminen
Yritysblogilla on monta hyötyä: se vahvistaa asiantuntijuutta, se toimii markkinointina – ja se myös edesauttaa hakukoneissa löytymistä. Tämä puolen päivän koulutus antaa valmiudet toimia asiantuntijabloggarina millä tahansa toimialalla! Sisältö- ja inbound-markkointi tekee bloggaamisesta lähes välttämättöntä. Yrityksen tuottaessa sisältöä on sinun varmistettava oman sisällöntuotantokoneistosi tehokkuus. Kaikkien on laitettava yhä enemmän paukkuja sisällöntuotantoon ja sen laatuun pärjätäksesi…
-
Social Media Management
Social Media Management Tämä tarkoittaa, että yritys hallitsee kaikki sosiaalisen median kanavat sekä seuraa tilien kehittymistä yhdestä paikasta tiiminä. Tarvitset osaamista ja työkaluja. Hallitset sosiaalisen median saapuvia ja lähteviä viestejä, ajastat postaukset eri kanaviin sekä mittaat onnistumistasi. Mikä toimii kussakin kanavassa ja millä osa-alueilla olisi vielä parantamisen varaa? Julkaise ja analysoi Someasiakaspalvelu Ajastaminen Monitorointi Sisällön…
-
Google Data Studio
Koulutuksessa opit käsittelemään Googlen Data Studio dashboard- ja visualisointityökalua. Koulutus sopii kaikille Business Intelligence (BI) -projekteissa mukana oleville ja projektia käynnistäville henkilöille. Web-analytiikka tarvitaan muun muassa asiakaskokemuksen parantamiseen, kilpailuedun ja jatkuvan kehittymisen näkökulmasta. Mittaaminen ja raportointi on kasvava trendi päätöksenteon tukena ja kilpailuedun kasvattamisessa. Kenelle Koulutus on suunnattu markkinoinnin ja myynnin asiantuntijoille, johdolle ja keskijohdolle…
-
Facebook-markkinointi ytimekkäästi
Puolenpäivän koulutuksen aikana tutustutaan ytimekkäästi Facebookin markkinointi- ja viestintäympäristöön. Käymme läpi olennaisen Facebook-markkinoinnista aina segmentoinnista maksettuun mainontaan ja tykkääjien saamiseen. Käytännönläheinen koulutus sopii kaikille, jotka haluavat markkinoida yritystä tai yhteisöä Facebookissa. Facebook on edelleen suomalaisten ensisijainen sosiaalisen median (some) kanava. Tutustumme aluksi sosiaalisen median viestintään, markkinointiin ja mainontaan. Etenemme tämän jälkeen syvemmin Facebookiin käytännön esimerkkien…
-
Some-markkinoinnin perusteet
Mitä on sosiaalisen median (some) markkinointi? Kuinka saan myyntiä? Mistä markkinoinnissa kannattaa maksaa ja mistä ei? Puolen päivän seminaarissa käydään läpi sosiaalisen mediaan liittyvää markkinointia ja mainontaa. Tutustumme erilaisiin kohderyhmiin ja niiden tavoitettavuuteen. Mukana ovat muun muassa Facebook, Twitter, LinkedIn, Youtube, Instagram ja WhatsApp. Sosialinen media yleisesti Sosiaalisen median esittely Mitä eri some-kanavia löytyy? Käsittelyssä…
-
Sisällöntuotanto ja some-markkinointi
450,00 €Sosiaalinen media on väylä, jota pitkin yritys tai yhteisö voi saada viestinsä kuuluviin. Ilman suunnitelmallisuutta ja oikeiden kanavien valintaa ei kuitenkaan voida saavuttaa hyviä tuloksia. Koulutuksessa käydään läpi kohderyhmien tunnistamista sekä kehitetään inspiroivaa ajattelua sisältömarkkinoinnin toteuttamisen näkökulmasta. Tunne asiakkaasi somessa Jokainen voi kehittää kiinnostavaa sisältöä Pienellä budjetilla isoja onnistumisia Tykkääjien muuttaminen kannattavaksi liiketoiminnaksi
-
Facebook-markkinointi haltuun (1 pv)
Koulutuspäivän aikana tutustutaan Facebookin markkinointi- ja viestintäympäristöön. Käymme läpi kaiken olennaisen Facebook-markkinoinnista aina segmentoinnista maksettuun mainontaan ja tykkääjien saamiseen. Käytännönläheinen koulutus sopii kaikille, jotka haluavat markkinoida yritystä tai yhteisöä Facebookissa. Facebook on edelleen suomalaisten ensisijainen sosiaalisen median (some) kanava. Tutustumme aluksi sosiaalisen median viestintään, markkinointiin ja mainontaan. Etenemme tämän jälkeen syvemmin Facebookiin käytännön esimerkkien avulla…
-
Social engagement – osallistumista ja vuorovaikutusta somessa (1/2pv)
340,00 €Sosiaalinen media on osa yrityksen toimintaa ja näkyvyyttä.Parhaimmillaan tuotteiden ja palveluiden ympärille rakentuu tiivis yhteisö, joka on aktiivinen ja sitoutunut. Kun yrityksesi fanit ovat sitoutuneita yritykseesi, parhaassa tapauksessa saat heidät puhumaan yrityksestäsi omissa kanavissaan ja edistämään markkinointia puolestasi. Omien sisältöjen analysointi ja kehittäminen Sosiaalisen median mittaaminen Mitä sosiaalisen median mittarit ovat? Some-keskustelujen seuraaminen Sosiaalisen median monitorointi…