-
Myynnin kolmio
Kenelle? Myynnin johdolle ja myyjille osaamistasosta riippumatta. Koulutuksen aikana osallistujat perehdytetään ymmärtämään myynnin eri osatekijät lähtien tuote- ja markkinatuntemuksesta henkilökohtaiseen osaamiseen ja taitoihin. Lisäksi käydään läpi yleisimmät myyntimallit ja järjestelmien (CRM) käyttö myynnin ja markkinoinnin tukena. Lisäksi opiskelijoiden käytössä on…
-
Brändin rakentaminen
Miksi? Brändi on suurin ostopäätökseen vaikuttava tekijä. Myös silloin, kun ostopäätöstä ei synny. Kilpailijat rakentavat joka tapauksessa omaa brändiään – brändi on pakko määritellä menestyäkseen. Mitä sisältää? Käyn läpi käsitettä ja rakentamista kokonaisvaltaisen Brändi määrittely™ -työkalun avulla. Työkalulla on määritelty…
-
Markkinoinnin, myynnin ja viestinnän integraatio
Miksi? Olemme maailman koulutetuin kansa. Yrityksissä on valtavasti erilaista osaamista: taktista, teknistä, tiedollista, taidollista. Silti toimimme edelleen siiloissa, joissa funktioilla on usein erilliset tavoitteet. Yhteispelin edistäminen edellyttää ajattelun muutosta – ja uutta toimintakulttuuria. Mitä sisältää? Integraatio Kick-Off ™auttaa näkemään, mitä…
-
Strateginen markkinointiosaaminen
Miksi? Menestyskeissien yhteydessä puhutaan usein hyvästä liiketoimintaosaamisesta. Siitä, että onnistuminen perustui oivalliseen liiketoimintaosaamiseen. Mutta tarkemmin ajateltuna: mitä se ”hyvä liiketoimintaosaaminen” puolestaan sitten on? Modernissa markkinalähtöisessä ja asiakaskeskeisessä ympäristössä se tarkoittaa strategista markkinointiosaamista. Menestys ei synny siitä, että tuntee omat tuotteensa,…
-
Blogivaikuttaminen
Yritysblogilla on monta hyötyä: se vahvistaa asiantuntijuutta, se toimii markkinointina – ja se myös edesauttaa hakukoneissa löytymistä. Tämä puolen päivän koulutus antaa valmiudet toimia asiantuntijabloggarina millä tahansa toimialalla! Sisältö- ja inbound-markkointi tekee bloggaamisesta lähes välttämättöntä. Yrityksen tuottaessa sisältöä on sinun…
-
Social Media Management
Social Media Management Tämä tarkoittaa, että yritys hallitsee kaikki sosiaalisen median kanavat sekä seuraa tilien kehittymistä yhdestä paikasta tiiminä. Tarvitset osaamista ja työkaluja. Hallitset sosiaalisen median saapuvia ja lähteviä viestejä, ajastat postaukset eri kanaviin sekä mittaat onnistumistasi. Mikä toimii kussakin…
-
Google Data Studio
Koulutuksessa opit käsittelemään Googlen Data Studio dashboard- ja visualisointityökalua. Koulutus sopii kaikille Business Intelligence (BI) -projekteissa mukana oleville ja projektia käynnistäville henkilöille. Web-analytiikka tarvitaan muun muassa asiakaskokemuksen parantamiseen, kilpailuedun ja jatkuvan kehittymisen näkökulmasta. Mittaaminen ja raportointi on kasvava trendi päätöksenteon…
-
Facebook-markkinointi ytimekkäästi
Puolenpäivän koulutuksen aikana tutustutaan ytimekkäästi Facebookin markkinointi- ja viestintäympäristöön. Käymme läpi olennaisen Facebook-markkinoinnista aina segmentoinnista maksettuun mainontaan ja tykkääjien saamiseen. Käytännönläheinen koulutus sopii kaikille, jotka haluavat markkinoida yritystä tai yhteisöä Facebookissa. Facebook on edelleen suomalaisten ensisijainen sosiaalisen median (some) kanava.…
-
Some-markkinoinnin perusteet
Mitä on sosiaalisen median (some) markkinointi? Kuinka saan myyntiä? Mistä markkinoinnissa kannattaa maksaa ja mistä ei? Puolen päivän seminaarissa käydään läpi sosiaalisen mediaan liittyvää markkinointia ja mainontaa. Tutustumme erilaisiin kohderyhmiin ja niiden tavoitettavuuteen. Mukana ovat muun muassa Facebook, Twitter, LinkedIn,…
-
Sisällöntuotanto ja some-markkinointi
450,00 €Sosiaalinen media on väylä, jota pitkin yritys tai yhteisö voi saada viestinsä kuuluviin. Ilman suunnitelmallisuutta ja oikeiden kanavien valintaa ei kuitenkaan voida saavuttaa hyviä tuloksia. Koulutuksessa käydään läpi kohderyhmien tunnistamista sekä kehitetään inspiroivaa ajattelua sisältömarkkinoinnin toteuttamisen näkökulmasta. Tunne asiakkaasi somessa…
-
Facebook-markkinointi haltuun (1 pv)
Koulutuspäivän aikana tutustutaan Facebookin markkinointi- ja viestintäympäristöön. Käymme läpi kaiken olennaisen Facebook-markkinoinnista aina segmentoinnista maksettuun mainontaan ja tykkääjien saamiseen. Käytännönläheinen koulutus sopii kaikille, jotka haluavat markkinoida yritystä tai yhteisöä Facebookissa. Facebook on edelleen suomalaisten ensisijainen sosiaalisen median (some) kanava. Tutustumme…
-
Social engagement – osallistumista ja vuorovaikutusta somessa (1/2pv)
340,00 €Sosiaalinen media on osa yrityksen toimintaa ja näkyvyyttä.Parhaimmillaan tuotteiden ja palveluiden ympärille rakentuu tiivis yhteisö, joka on aktiivinen ja sitoutunut. Kun yrityksesi fanit ovat sitoutuneita yritykseesi, parhaassa tapauksessa saat heidät puhumaan yrityksestäsi omissa kanavissaan ja edistämään markkinointia puolestasi. Omien sisältöjen analysointi…