Siirry pääsisältöön
  • Esiintymistaitoa asiantuntijoille

    Jokainen meistä on myyjä, sillä meidän pitää myydä omia ideoitamme ja saada viestimme perille. Pelkkä tiedon jakaminen ei riitä, sillä esityksen pitää myös herättää luottamus ja positiiviset tunteet. Esiintymistaitosi voi ratkaista seuraavan kaupan, seuraavan työpaikan, seuraavan… Vuorovaikutustaitojen merkitys korostuu digitalisoituvassa maailmassa. Esiintyminen on taito, jota jokainen voi oppia. On harhakuvitelmaa ajatella, että esiintyminen on synnynnäinen…

  • Perheen ja työn yhteensovittaminen tuo hyvinvointia

    Valmennuksen tavoitteena on antaa osallistujille käytännöllisiä ohjeita, kuinka vaativiin perhe- ja työelämän olosuhteisiin kannattaa suhtautua. Valmennuksessa käsitellään pari- ja työsuhdetta sekä vanhemmuuden roolia. Niitä ei voi erottaa toisistaan, sillä kaikki vaikuttavat kaikkeen. Kesto 1h tai 2-3 h Kenelle Jokaiselle, joka pohtii perheen ja työn vaatimuksia ja niiden yhteensovittamista Työelämä ja sen vaatimukset muuttuvat jatkuvasti. Samaan…

  • Sosiaalinen media (LinkedIn) hyötykäyttöön

    Sosiaalinen media tulee päivä päivältä tärkeämmäksi viestintäkanavaksi, halusimme tai emme. Sosiaalinen media ei ole kupla, vaan elämä ilman sosiaalista mediaa voi olla kupla. Somen kautta pääsee käsiksi tietoihin, joita muuten ei saa. LinkedIn on verkkoyhteisöpalvelu ja verkostoitumisväline. Keskustelu siellä on asiallista, sillä jokainen on siellä mukana omalla kuvallaan, nimellään ja maineellaan. Moni pitää sitä pelkästään…

  • G-Suite perusteet

    Tervetuloa oppimaan, mitä Google tarjoaa tänä päivänä työkaluiksi toimistoosi. Nykyaikaisille ketterillä työkaluilla voidaan näppärästi kommunikoitua ja tuottaa dokumentteja. Koulutuksessa käydään läpi, mitä G-Suite tarkoittaa ja miten visualisoida, miten saadaan enemmän datasta irti ja tehdään vaikutus tiedon hyödyntäjiin. Käymme läpi G-Suiten työkalut jotka sopivat kaikkiin toimistoihin. Saat myös ohjeet siitä, kuinka saat työkalut koekäyttöösi. Kenelle Koulutus…

  • Laki digitaalisten palvelujen tarjoamisesta ja saavutettavuusdirektiivi käytännössä

    Euroopan unionin direktiivi julkisen sektorin verkkopalveluiden saavutettavuudesta tuli voimaan 23.9.2018, ja 23.9.2019 uusien julkisten verkkosivujen on oltava saavutettavia. Mitä tämä direktiivi määrää käytännössä? Julkisen sektorin verkkosivujen ja mobiilipalvelujen tulee olla saavutettavia. EU-jäsenvaltioissa lainsäädännön soveltaminen ulottuu myös esimerkiksi sähköyhtiöihin, liikenne- ja postipalveluihin, pankkeihin ja vakuutusyhtiöihin. Kenelle Koulutus on tarkoitettu kaikille organisaation viestintään, web sivustojen suunnitteluun ja…

  • Tiedonhallintalaki julkiselle sektorille

    Tiedonhallintalaki tulee voimaan 1.1.2020 ja velvoittaa julkista sektoria. Uusi yleislaki vastaa moniin tiedonhallintaa koskeviin avoimiin kysymyksiin, koskien mm. paperiaineistoa ja sähköistä arkistoa. Tiedonhallinnan uudistamisen tavoitteena on varmistaa tietojen monipuolinen, sujuva ja turvallinen hyödyntäminen julkisissa palveluissa. Tiedonhallintalaki velvoittaa mm arvioimaan toimintaprosessien tietojenkäsittelyyn liittyvät tarpeet, suunnittelemaan tietovarantojen hyödynnettävyys, ylläpitämään tiedonhallintaa määrittelevää ja kuvaavaa tiedonhallintamallia. Sisältö: Uusi tiedonhallintalaki,…

  • Nonverbaali viestinnän peruskurssi

    Tule oppimaan julkista esiintymistä! Nonverbaalinen viestintä on ilmiö, joka useimmiten tarkoittaa viestinnän sanatonta muotoa kuten ilmeitä, eleitä, kehon asentoja ja äänen paralingvistisiä piirteitä. Nämä paralingvistiset piirteet liittyvät siihen, miten jotakin sanotaan. Käsittelyssä ovat muun muassa puhetempo, äänenkorkeus, äänenvoimakkuus ja äänen laatu. Kenelle Sopii johdolle, kouluttajille sekä asiantuntijoille, jotka esiintyvät ja puhuvat työssään. Sisältö Mihin tarvitaan…

  • Hyvät tavat ja välittäminen lisäävät työelämän ja asiakaspalvelun laatua

    Kaarina Suonperä on luennoinut ja kouluttanut suomalaisille hyviä tapoja. Yhä edelleen suosikkiaiheena ovat ”Hyvät tavat – huomisen kilpailutekijä” tai ”Ensivaikutelman voi tehdä vain kerran”. Näihin molempiin mahtuu paljon: hyvää palvelua, huomaavaista käyttäytymistä ja toisen huomioimista sekä pukeutumis- ja pöytätapoja unohtamatta liike-elämässä dress codea. Monikulttuurinen liike-elämä osoittautuu yhä tarpeellisemmiksi esim. asiakaspalvelussa tai työyhteisössä. Kamarineuvos Suonperä on…

  • Facebook-markkinointi ytimekkäästi

    Puolenpäivän koulutuksen aikana tutustutaan ytimekkäästi Facebookin markkinointi- ja viestintäympäristöön. Käymme läpi olennaisen Facebook-markkinoinnista aina segmentoinnista maksettuun mainontaan ja tykkääjien saamiseen. Käytännönläheinen koulutus sopii kaikille, jotka haluavat markkinoida yritystä tai yhteisöä Facebookissa. Facebook on edelleen suomalaisten ensisijainen sosiaalisen median (some) kanava. Tutustumme aluksi sosiaalisen median viestintään, markkinointiin ja mainontaan. Etenemme tämän jälkeen syvemmin Facebookiin käytännön esimerkkien…

  • Some-markkinoinnin perusteet

    Mitä on sosiaalisen median (some) markkinointi? Kuinka saan myyntiä? Mistä markkinoinnissa kannattaa maksaa ja mistä ei? Puolen päivän seminaarissa käydään läpi sosiaalisen mediaan liittyvää markkinointia ja mainontaa. Tutustumme erilaisiin kohderyhmiin ja niiden tavoitettavuuteen. Mukana ovat muun muassa Facebook, Twitter, LinkedIn, Youtube, Instagram ja WhatsApp. Sosialinen media yleisesti Sosiaalisen median esittely Mitä eri some-kanavia löytyy? Käsittelyssä…

  • Excel-kaaviot ja visualisointi

    Koulutuksessa opit uusia tapoja Excel-kaavioiden visualisointiin. Kaavioiden lisäksi käsittelemme Sparkline-kaavioita, Pivot-kaavioita ja visuaalista muotoilua. Puolen päivän koulutuksen jälkeen osaat käsitellä Excel-grafiikkaa järkiperäisemmin ja nopeammin. Kenelle Koulutus on suunnattu Exceliä työssään käyttäjille ja asiantuntijoille. Koulutus auttaa löytämään uusia tapoja visualisoida käytettävissä olevaa dataa Excelissä. Osallistujilta toivotaan vähintään Excelin perusosaamista. SISÄLTÖ Kaavioiden luonti ja muokkaus, ohjatusti ja…

  • Puhu wikipediaa! (1/2 pv)

    Helsinki
    340,00 

    Wikipedia on Internetissä julkaistava maksuton tietosanakirja. Useimmiten hakukoneet sijoittavat Wikipediaa koskevat artikkelit erittäin korkealle hakutuloksissa. Tietosanakirjaa saa muokata kuka tahansa, mutta ei miten tahansa. Miksi useimmat yritykset ja organisaatiot eivät päivitä Wikipedia-sivujaan? Mitä ajankohtaisten Wikipedia-sivujen kautta voi saavuttaa? Kuinka puhun wikipediaa? Mitä tarkoittaa neutraalius ja tietosanakirjamaisuus? Milloin toimin oikein ja milloin tökerösti? Aamupäivän kurssi on suunnattu…

Back To Top
×