Siirry pääsisältöön

Brändin rakentaminen

Osallistujat

Henkilömäärä

Kysely

Kuvaus

Miksi?

Brändi on suurin ostopäätökseen vaikuttava tekijä. Myös silloin, kun ostopäätöstä ei synny. Kilpailijat rakentavat joka tapauksessa omaa brändiään – brändi on pakko määritellä menestyäkseen. Mitä sisältää? Käyn läpi käsitettä ja rakentamista kokonaisvaltaisen Brändi määrittely™ -työkalun avulla. Työkalulla on määritelty niin b2b, b2c –brändejä kuin maakuntakin. Pienyrityksistä pörssiyhtiöön. Suomen paras työkalu, jolla varmistetaan että sisäinen brändi on sama kuin ulospäin näkyväkin, markkinoille viestittävä brändi. Sisältää tarvittaessa myös Positiointi™ työkalun, jonka avulla yritys löytää erottelevaan kilpailuetuun perustuvan position markkinoilla.

Kenelle?

Yrityksen johdolle sekä kokonaisvaltaisesta kehittämisestä kiinnostuneille eri alojen osaajille + hallitus

Kesto

Esityksen kesto 45-60 minuuttia

Hyöty

Käsitys siitä, miksi brändiä tarvitaan syvenee. Samalla syntyy käsitys siitä, kuinka se rakennetaan kokonaisvaltaisesti

Hinta

Räätälöitynä ryhmälle (800 €) + hintoihin lisätään mahdollisesti matkakulut

WorkShop -mahdollisuus

Teemasta on myös työpajamalli (work shop) tuotteistettuna. Metodina on koulutus, uusien ajatusten herättäminen sekä keskustelu. Työpajassa työkaluilla ja käytännön esimerkeillä on tärkeä rooli havainnollistajana, keskustelun herättelijänä ja inspiraation lähteenä. Esityksessä on vankka ja koeteltu paketti teoriaa sekä sitä konkretisoivia suomalaisia esimerkkejä.

Puhujat

Markku Vierula

Markku Vierula

Lue lisää Kysely
×
Back To Top