Siirry pääsisältöön

Hyvät tavat ja välittäminen lisäävät työelämän ja asiakaspalvelun laatua

Osallistujat

Henkilömäärä

Kysely

Kuvaus

Kaarina Suonperä on luennoinut ja kouluttanut suomalaisille hyviä tapoja. Yhä edelleen suosikkiaiheena ovat ”Hyvät tavat – huomisen kilpailutekijä” tai ”Ensivaikutelman voi tehdä vain kerran”. Näihin molempiin mahtuu paljon: hyvää palvelua, huomaavaista käyttäytymistä ja toisen huomioimista sekä pukeutumis- ja pöytätapoja unohtamatta liike-elämässä dress codea.

Monikulttuurinen liike-elämä osoittautuu yhä tarpeellisemmiksi esim. asiakaspalvelussa tai työyhteisössä. Kamarineuvos Suonperä on tuttu tv:ssä ja mediassa erilaisten tapa-, pukeutumis- ja käytösasioiden parissa useiden vuosien ajan. Tule kuuntelemaan lisää hyvistä tavoista asiakaspalvelun parissa.

Kenelle

Kaikille työelämässä asiakkaita kohtaaville henkilöille

Sisältö

  • Ensivaikutelman voi tehdä vain kerran
  • Hyvää palvelua
  • Huomaavaista käyttäytymistä
  • Toisen huomioiminen
  • Pukeutumis- ja pöytätapoja
  • Dress code
  • Monikulttuurisempi bisneselämä
  • Kansainvälisen kanssakäymisen kompastuskiviä
  • Vaatimattomuus ei kaunista

Ohjelma

Kello 8.30-9.00 Ilmoittautuminen ja aamupala
Kello 9.00-12.00 Koulutus luokkatilassa

Peruutusehdot

Ilmoittautuminen on sitova. Mikäli ilmoittautuja ei pääse kurssille, voi hänen sijastaan tulla toinen henkilö. Mikäli ilmoittautumisen peruutus tehdään vähemmän kuin 14 päivää ennen kurssin alkua, veloitamme toimisto- ja varauskuluina 50% kurssimaksusta. Mikäli ilmoittautunut jää saapumatta kurssille ilman peruutusilmoitusta, veloitamme koko osallistumismaksun. Kurssimateriaalin toimittamisesta oppilaalle peruuntumistapauksessa veloitamme lisäksi 100 euroa. Peruutusmaksut veloitetaan myös sairastapauksissa.

Puhujat

Kaarina Suonperä

Kaarina Suonperä

Lue lisää Kysely
Back To Top
×