Siirry pääsisältöön

Liikeidean terävöittäminen, erotteleva liikeidea

Osallistujat

Henkilömäärä

Kysely

Kuvaus

Miksi?

Tutkimusten mukaan yrityksillä ei juurikaan ole erottelevaa liikeideaa. Liikeidea on kuitenkin yrityksen menestymisen kannalta keskeisin investointi sekä kasvun ja kehittämisen kivijalka. Ilman erottelevaa liikeideaa yritys on raastavassa hintakilpailussa (ellei liikeidea perustu hintavetoisuuteen).

Mitä sisältää?

Esityksen pohjana toimii kehittämäni Erotteleva liikeidea™ -työkalu, jonka avulla yritys ymmärtää liikeidean merkityksen ja saa inspiroivia ajatuksia sen kehittämiseksi. Mukana konkreettisia, suomalaisia yritysesimerkkejä.

Kenelle?

Yrityksen johdolle + hallitukselle

Kesto

Esityksen kesto 45 – 70 minuuttia

Hyöty

Organisaatio syventää käsitystä hyvästä liikeideasta – ja saa aineksia sen löytämiseksi

Hinta 

Räätälöitynä ryhmälle (800 €) + hintoihin lisätään mahdollisesti matkakulut

WorkShop -mahdollisuus

Teemasta on myös työpajamalli (work shop) tuotteistettuna. Metodina on koulutus, uusien ajatusten herättäminen sekä keskustelu. Työpajassa työkaluilla ja käytännön esimerkeillä on tärkeä rooli havainnollistajana, keskustelun herättelijänä ja inspiraation lähteenä. Esityksessä on vankka ja koeteltu paketti teoriaa sekä sitä konkretisoivia suomalaisia esimerkkejä.

Puhujat

Markku Vierula

Markku Vierula

Lue lisää Kysely
×
Back To Top