Siirry pääsisältöön

Social engagement – osallistumista ja vuorovaikutusta somessa (1/2pv)

340,00 

Osallistujat

Henkilömäärä

Kysely

Kuvaus

Sosiaalinen media on osa yrityksen toimintaa ja näkyvyyttä.Parhaimmillaan tuotteiden ja palveluiden ympärille rakentuu tiivis yhteisö, joka on aktiivinen ja sitoutunut. Kun yrityksesi fanit ovat sitoutuneita yritykseesi, parhaassa tapauksessa saat heidät puhumaan yrityksestäsi omissa kanavissaan ja edistämään markkinointia puolestasi.

  • Omien sisältöjen analysointi ja kehittäminen
  • Sosiaalisen median mittaaminen
  • Mitä sosiaalisen median mittarit ovat?
  • Some-keskustelujen seuraaminen
  • Sosiaalisen median monitorointi
  • Linkkijakojen ja klikkausmäärien seuranta
  • Verkkoanalytiikka
  • Social Selling
×
Back To Top