Siirry pääsisältöön
-
Hotel Haven
Unioninkatu 17 00130 Helsinki
Reittiohjeet

Markkinointiautomaatio -tapahtumapäivä

450,00 

Osallistujat

Henkilömäärä

Kuvaus

Markkinointiautomaatio tarkoituksena on tehostaa ja automatisoida jatkuvasti toistuvia markkinoinnin prosesseja. Liidejä tarvitsevat kaikki ja potentiaalisten asiakkaiden mielenkiintoa pidetään yllä eri keinoin. Markkinoinnin automatisointi virtaviivaistaa markkinoinnin ja myynnin toimintaa. Automatisoimalla toistuvia työaikaa kuluttavia markkinoinnin mahdollistetaan mm. viestinnän tarkan ajoitus ja räätälöinti.

Markkinointiautomaatiolla tarkoittaa esim sähköpostimarkkinointia, verkkosivujen analytiikkaa, kampanjasivujen ylläpitoa, verkkolomakkeiden ylläpidon sekä asiakkuudenhallinnan (CRM) eri toimintojen yhdistämistä.

Tule kuulemaan lisää mitä hyötyä sinu yritykselle on automatisoinnista esimerkein esim yksinkertaisista tilaisuuksien kutsu-, rekisteröinti- ja palauteprosesseista aina älykkäisiin ostoprojekteja tukeviin asiakasviestinnän ratkaisuihin.

 

 

 

Puhujat

Jarkko Koivuniemi

Jarkko Koivuniemi

Lue lisää Kysely
Joel Mero

Joel Mero

Lue lisää Kysely
Mikko Savelius

Mikko Savelius

Lue lisää Kysely

Ohjelma

Ohjelma

  • Markkinoinnin automaation osa-alueet
  • Keynote: Marketing Intelligence
  • Markkinointiautomaation avaintoiminnot
  • Markkinointikampanjoiden toteuttaminen käytännössä
  • Mitä hyötyä on markkinoinnin automaatiosta?
  • Markkinoinnin automaation haasteet
  • Asiakastiedon tehokas järjestäminen ja rikastaminen käytännössä
  • Kumppanipuheenvuoro: markkinointiautomaatiojärjestelmä testipenkissä
×
Back To Top